Responsabilități:
- Asigurarea serviciilor de secretariat în cadrul ADR Centru;
- Receptarea, direcţionarea şi reproducerea apelurilor telefonice;
- Menţinerea sistemului general de evidenţă şi înregistrare a corespondenţei;
- Asistenţă în planificarea şi pregătirea şedinţelor, conferinţelor şi apelurilor telefonice de conferinţă;
- Menţinerea unui inventar adecvat al materialelor de birou;
- Furnizarea serviciului de procesare a textului, suportului administrativ şi de secretariat;
- Întreținerea administrativă a oficiului;
- Organizează și coordonează întregul proces de recrutare și selecție de personal pentru posturile vacante;
- Urmărește și răspunde de activitatea de stimulare și instruire a personalului conform normelor legale și prevederilor Codului Muncii ;
- Analizează periodic indicatorii calității proprii compartimentului și propune măsuri de îmbunătățire;
- Supervizează întreținerea bazei de date a angajaților;
- Responsabil de securitatea muncii;
- Responsabil de prezentarea în timp a informației privind raporturile de muncă ale angajaților (IRM19)
Calificări:
- Studii superioare în Economie/Drept/Management sau alte domenii relevante,
- Experienţa în domeniu de cel puțin 2 ani obligatoriu,
- Abilități de operare la calculator la nivel avansat;
- Abilități excelente de cunoaștere a limbii române, cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj,
Lista de referință pentru interviul de angajare:
- Constituția Republicii Moldova;
- Codul administrativ al Republicii Moldova;
- Codul Muncii al Republicii Moldova;
- Legea nr. 438/2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
- Legea nr. 27/2022 privind Fondul național pentru dezvoltare regională și locală;
- Hotărârea Guvernului nr. 127/2008 cu privire la măsurile de realizare a Legii nr. 438/2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
- Hotărârea Guvernului nr.152/2022 cu privire la aprobarea Regulamentului privind gestionarea mijloacelor financiare ale Fondului național pentru dezvoltare regională și locală;
- Legea nr. 16 - XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail dosarul de concurs care va conține:
- CV- ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevantă pentru postul respectiv);
- Copia buletinului de identitate;
- Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional titlul/diploma/certificate, pentru confirmarea nivelului educațional obținut;
- Copia cărții de muncă ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioară.
Data limită de depunere a dosarului de concurs este 22 august 2022.
Tel./fax: (268) 2 26 92
E-mail: adrcentru@adrcentru.gov.md
Adresa poștală: MD-6801 or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33, et. IV