Funcție vacantă: Specialist în contabilitate (1 unitate / perioadă determinată)
Scopul general al funcției:
- Asigurarea evidența contabilă a proiectelor în domeniile AAC și EE cu finanțare din surse UE.
- Să asigurare executarea bugetelor proiectelor în conformitate cu acordurile de finanțare.
- Pregătirea tuturor rapoartelor către finanțatori în termeni utili;
Specialistul în contabilitate va fi angajat în cadrul Secției Administrative prin concurs, desfășurat în două etape (prima etapă - selectarea candidaților prin verificarea îndeplinirii condițiilor de participare; a doua etapă - interviul de angajare).
Condiții de participare:
- Cetățean al Republicii Moldova;
- Dispunerea de capacitate deplină de exerciţiu;
- Angajarea în funcţie în bază de concurs.
- Studii: Superioare, de licenţă şi masterat sau echivalente în domeniul evidenţei contabile.
- Experienţă profesională: minimum 1 an stagiu de muncă în domeniul contabilităţii.
- Cunoaşterea legislaţiei RM în vigoare, a normelor, metodologiilor domeniului de activitate;
- Abilităţi excelente personale şi de comunicare;
- Cunoştinţe excelente oral şi în scris a limbilor româna şi rusă;
- Cunoşterea programei 1-C;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel; Internet.
Competenţe şi calificări:
- Capacităţi de analiză și responsabilitate;
- Abilitatea de organizare și monitorizare a proiectelor, conform Legislației în vigoare şi procedurilor speciale, solicitate de alți finanțatori;
- Să fie responsabil pentru procedura de monitorizare a operaţiunilor generale de implementare a proiectelor conform procedurilor internaționale (PRAG);
- Să participle la organizezea achiziţiilor publice în implementarea proiectelor legate de achiziţiile serviciilor, bunurilor şi lucrărilor;
- Să menţină evidenţa contabilă exactă cu privire la activităţile de proiect şi să asigure conformitatea cu legislaţia Republicii Moldova și practicilor internaționale;
- Să coordoneze activităţile în cadrul proiectului cu alte subdiviziuni direcţii conexe.
Sarcini și responsabilități:
- Asigură colectarea, indentificarea, gruparea ,prelucrarea şi verificarea documentelor contabile în format electronic programa 1-C.;
- Organizează înregistrarea intrărilor activelor materiale şi nemateriale pe termen lung cu orice titlu, a materialelor, a mijloacelor băneşti şi a altor bunuri ale ADR Centru;
- Pregătirea solicitărilor de finanțare către finanțatori în cadrul implementării proiectelor în timp util;
- Pregătirea tranzacțiilor financiare în baza documentelor confirmative;
- Pregătirea rapoartelor privind implementarea proiectelor către finanțatori;
- Asigurarea ca toate articolele de venituri şi cheltuieli să fie înregistrate în registrele locale şi cărţi în conformitate cu cerinţele juridice din Republica Moldova şi politica contabilă a ADR;
- Executarea financiară a proceselor - verbale de execuție a lucrărilor, serviciilor şi achiziţionarea de bunuri la implementarea proiectelor din RDC în cadrul ADR Centru;
- Îndeplinirea altor sarcini şi responsabilităţi delegate de contabil șef.
- Răspunde de exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu legislaţia în vigoare, Regulamentului ADR Centru, manualului intern al Agenţiei de Dezvoltare Regională Centru.
- Răspunde de examinarea demersurilor, propunerilor, petiţiilor, obiecţiilor în termenii stabiliţi de legislaţia în vigoare;
- Răspunde de sporirea competenţei sale profesionale.
Program de lucru: deplin (8 ore/zi)
Lista de referință pentru interviul de angajare:
- Legea nr. 438 din 28.12.2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
- H.G. nr. 127 din 08.12.2008 privind măsurile de realizare a Legii nr. 438-XVI din 28 decembrie 2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
- Legea contabilității și raportării financiare Nr. 287
- HG nr.743 din 11 iunie 2002 "Cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară
- H.G. nr. 285 din 23.05.1996 cu privire la aprobarea Regulamentului de recepție a construcțiilor și instalațiilor aferente;
- Regulamentul GIZ Moldova în domeniul achizițiilor publice (http://adrcentru.md/libview.php?l=ro&idc=592&id=3651&)
- Acte legislative și normative.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/prin e-mail dosarul de concurs care va conţine:
- CV-ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevantă pentru postul respectiv);
- Copia buletinului de identitate;
- Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional: titluri/diplome /certificate, în confirmarea studiilor obținute ;
- Copia cărții de muncă, ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioare.
Date de contact:
- Tel./fax: (268) 2 26 92
- E-mail: [email protected]
- Adresa poştală: MD-6801 or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun 33, et. IV
- Persoană de contact: Neaga Natalia, Jurist (268) 2 64 10
Data limită până când poate fi depus dosarul este 29 decembrie 2020.